MENU

nissan basic logo

 ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 239, 12461 ΧΑΪΔΑΡΙ

 ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 314, 12461 ΧΑΪΔΑΡΙ

 ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟ: 210 58 18 777

 info@moustakas-nissan.gr

Α. ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ Α.Ε

NISSAN FLEX/LEASING - FAQs

ΣΥΝΗΘΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Το όχημα θα είναι ταξινομημένο σε εμένα;  

Απάντηση: Όχι, το όχημα θα είναι ταξινομημένο στην εταιρία Α. Μουστάκας ΑΕ

Πώς λειτουργεί το NISSAN FLEX;  

Απάντηση: Απλώς επιλέξτε το όχημα ONLINE, συμπληρώστε την φόρμα και ένας συνεργάτης μας θα αποδεχτεί το αίτημα σας εάν το όχημα είναι διαθέσιμο. Υπογράψτε το συμφωνητικό συνδρομής και το παραλαμβάνετε.

Πόσα χιλιόμετρα περιλαμβάνονται;

Απάντηση: Ο αριθμός των χιλιομέτρων που περιλαμβάνονται είναι 15.000 χιλιόμετρα ανά έτος. Σε κάποια οχήματα όπως τα van/φορτηγά είναι 20.000 χιλιόμετρα ανα έτος. Η χρέωση για κάθε επιπλέον χιλιόμετρο είναι 0,30 ευρώ συν φπα. Τα λιγότερα χιλιόμετρα δεν θα πληρωθούν ούτε θα επιστραφούν.

Τι συμβαίνει εάν υπάρχει διοικητικό πρόστιμο;  

Απάντηση: Σε περίπτωση διοικητικής παράβασης, είμαστε υποχρεωμένοι να διαβιβάσουμε τα ζητούμενα δεδομένα στις αρμόδιες αρχές και θα χρεωθείτε κόστος του προστίμου καθώς και έξοδα διαχείρισης των 20 ευρώ συν φπα.

Μπορώ να οδηγήσω το όχημα μου εκτός Ελλάδας;  

Απάντηση: Ναι μόνο εντός Ε.Ε και Ελβετία αφού πρώτα μας ενημερώσετε 1 μήνα προκειμένου να εκδώσουμε την Πράσινη κάρτα και για πόσο διάστημα θα λείπετε.

Μπορώ να επιστρέψω το όχημα νωρίτερα του συμβολαίου;  

Απάντηση:  Μπορείτε να επιστρέψετε το όχημα σας πριν τη συμφωνημένη λήξη της συνδρομής. Ωστόσο τα τέλη ακύρωσης και οι χρεώσεις έχουν ως εξής: 50% της συνολικής ισχύουσας χρέωσης

Πρέπει να πληρώσω προκαταβολή;

Απάντηση : Για την συνδρομή  FLEX 1  δεν απαιτείται προκαταβολή. Δίνεται μόνο την εγγύηση, η οποία επιστρέφεται όταν επιστραφεί – ελεγχθεί το όχημα και δεν διαπιστωθούν ζημίες. Για τις συνδρομές  LEASING 2  και  LEASING 3  απαιτείται προκαταβολή αναλόγως το όχημα (ευκρινώς διατυπώνεται)  η οποία δεν περιέχει το ΦΠΑ και δεν επιστρέφεται.

Μπορώ να αλλάξω το συνδρομητικό μου όχημα;

Απάντηση: Ναι, μας ενημερώνεται 20 ημέρες πριν την ανανέωση της μηνιαία συνδρομής σας, για το όχημα που επιθυμείτε και σας απαντούμε για την διαθεσιμότητα και το κόστος.

  Μπορεί να οδηγήσει άλλος το όχημα μου;

Απάντηση: Ναι, αλλά θα πρέπει να μας ενημερώσετε 1 εργάσιμη ημέρα πριν έτσι ώστε να τον συμπεριλάβουμε στο μισθωτήριο/ασφαλιστήριο.

Ποτέ μπορεί να παραληφθεί και να επιστραφεί το όχημα;  

Απάντηση: Το συνδρομητικό όχημα μπορεί να παραληφθεί και να επιστραφεί ΜΟΝΟ εντός των ωρών λειτουργίας της εταιρίας μας.

Σε περίπτωση ατυχήματος τι κάνω;  

Απάντηση: Καλείτε την φροντίδα ατυχήματος στο τηλέφωνο 210-6504022, καλείτε την αστυνομία και την οδική βοήθεια σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος         210-3428600 και στο κινητό τηλέφωνο εξυπηρέτησης της εταιρίας μας 6946-856911.

Το ΝΙSSAN FLEX αφορά καινούργια ή μεταχειρισμένα οχήματα;  

Απάντηση: Το NISSAN FLEX αφορά τόσο καινούργια, όσο και μεταχειρισμένα οχήματα σε αρίστη κατάσταση. Επικοινωνήστε μαζί μας για να επιλέξουμε μαζί το ιδανικό αυτοκίνητο που ταιριάζει στις ανάγκες σας.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;  

Απάντηση: Απλώς επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου με κάποιον συνεργάτη μας εντός των ωρών λειτουργίας της εταιρίας μας. Εκτός ωραρίου υπάρχει γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 6946-856911 και σε περίπτωση βλάβης ή ατυχήματος καλέστε στην οδική βοήθεια στο 210-3428600.